Historky ze Citrilla
Kořalna jako halucinační vesmír pro bytosti bez přítomnosti i budoucnosti, které se v něm plácají jako můry pod cylindrem. Přitom si vyprávějí své vyfantazírované příběhy... Jeden z nich je však reálný: příběh lásky, žárlivosti a zrady.
I když je děj filmu datován konkrétním rokem 1903, jeho atmosféru a napětí charakterizuje výstižněji spíše časový údaj „před revolucí“. Tvůrci mají na mysli revoluci v letech 1910–17, která v Mexiku svrhla diktaturu Porfiria Díaze. Právě za něho došlo k dalšímu zhoršení sociálního postavení obyvatelstva... Las vueltas del Citrillo je název putyky, kořalny, v níž se propíjejí do svých neuvěřitelných příběhů a fantazií vyděděnci společnosti. Bytosti bez budoucnosti i přítomnosti se tady setkávají, aby utápěly svůj život v alkoholu a vyprávěly své příběhy o mrtvých a zjeveních. V atmosféře halucinací a opilosti vzniká však také stěžejní „střízlivý“ příběh lásky, žárlivosti a zrady.