Hostitel a host
Svědek Jehovův a vysokoškolský učitel přednášející na univerzitě o filmu se stanou přáteli na život a na smrt. Způsob, jakým k tomu dospěli, je současně kritikou společnosti založené na zisku a výkonu.
Ho-jun má malý a nedostatečný úvazek na univerzitě, kde přednáší o filmu. Je rozvedený a přišel o opatrovnictví svého malého syna. Poté, co je mu vytrvale odmítán nejen nárok na dítě, ale i na plný úvazek, propadne depresi. Jediné lidské bytosti, které o něho v odcizeném světě projevují zájem, jsou prostitutky a Svědci Jehovovi. Až dosud Ho-jun zuřivě odmítal „posly dobrých zpráv“ a zamykal se před nimi. Ale jednoho dne mu osud vnutí misionáře Gye-sanga... I ten má problém: odmítl vojenskou službu z důvodu nejen svého náboženského přesvědčení. Vyčerpaný Ho-jun pokládá zpočátku zbožného Gye-sanga za nezvaného hosta, postupně mu však otevírá své srdce, zatímco se Gye-sang snaží zbourat psychickou zeď mezi nimi.