Block Party
Herec a komik Dave Chappelle podepíše smlouvu na pokračování své úspěšné show a rozhodne se na oslavu uspořádat velkolepou hudební party v Brooklynu, na které mimo jiné vystoupí Lauryn Hill, Wyclef Jean či Erykah Badu. Režisér Michel Gondry sleduje přípravy i samotnou akci s kamerou.
Když v roce 2004 podepsal herec a komik Dave Chappelle smlouvu na pokračování úspěšného pořadu Chappelle’s Show na americkém televizním kanálu Comedy Central, rozhodl se to oslavit a uspořádat velkolepou party v Brooklynu. Nejdřív ze všeho se vydal do rodného Clevelandu v Ohiu, aby rozdal pozvánky svým bývalým sousedům a při té příležitosti pozval na svůj večírek i celou univerzitní kapelu. Pro některé z těch lidí to byl vůbec první výlet do New Yorku. Režisér Michel Gondry od začátku zaznamenával na kameru všechny přípravy i velkolepou party, které se zúčastnili například Kanye West, Mos Def nebo Erykah Badu. Zlatým hřebem večera však bylo vystoupení kapely The Fugees: poprvé po sedmi letech se totiž na jednom pódiu sešli Lauryn Hill, Pras a Wyclef Jean. „Tak tohle je koncert, který jsem vždycky chtěl vidět,“ podotýká Chappelle.