Rekviem
Příběh balancující na hranici hororu a psychologického dramatu. Městečko v jižním Německu, 70. léta 20. století. Jednadvacetiletá Michaela vyrůstala v hluboce věřící rodině, nakonec však opouští citově chladné rodiče a odchází na univerzitu. Daleko od domova poprvé poznává chuť svobody: navazuje přátelství s Hannou a zamiluje se do spolužáka Stefana. Rodinná výchova ji však stále příliš svazuje. Nakonec se zhroutí. Jsou však přízračně děsivé tváře a hlasy, které ji pronásledují, pouhým následkem epileptického záchvatu? Dívka se vrací domů a její zděšená rodina se obrací na kněze, který usoudí, že je posedlá ďáblem… Tragédie katolické dívky, která v roce 1976 zemřela na následky exorcismu, inspirovala filmaře v poslední době hned dvakrát: vedle Schmidtova snímku se v kinech objevil i horor Scotta Derricksona V moci ďábla (2005).