Pojď blíž
Drama německé režisérky Vanessy Joppové, jejíž debut Zapomeň na Ameriku získal před šesti lety řadu cen, se skládá z epizodních příběhů mužů a žen, kteří k sobě jedné berlínské zimy hledají cestu a touží dotknout se alespoň na krátký okamžik štěstí.
Drama složené z epizod, jež svým improvizačním stylem připomíná Andrease Dresena nebo Mikea Leigha, je zachyceno jemnými tahy štětce s chvějivým jasem. Neočekávaný úsměv na cizí tváři... Vřelý hlas v telefonu... Zachvění prstů při doteku... Drobnosti, které probouzejí touhu a neklid – a v průběhu jedné berlínské zimy zanechávají stopu na několika paralelních cestách ke štěstí. Zdánlivě otrlá a přitom křehká mladá žena se setkává s mužem, jehož něhu nechápe. Manželka a matka, která dává přednost kariéře před rodinou, bezděčně vhání svého manžela do pasivity, z níž on musí uniknout... Matka i její dospívající dcera se zamilují do téhož obtloustlého a skromného muže ve středním věku... Jsou to subtilní příběhy mužů a žen, kteří se nečekaně sbližují, humorná i dramatická setkání lidí, kteří se možná na jediný krátký okamžik dotknou štěstí...