Pětadvacetiletý David uvázne v otcově chatě v rekreační oblasti na mořském pobřeží. Sezona skončí, jeho dívka se vrátí zpátky do města, ale David není schopen odjet. Neokoukaný portrét místa, kde se nikdy nic nestane, a také celé generace jihoamerických „flákačů“.