Místnost
Julia Barkerová pracuje ve dne v noci v herně Paradise Bingo v Texasu. Má dvě dcery a zoufale se snaží vydělávat, aby rodina jakž takž vyšla, potlačuje však přitom vlastní potřeby a touhy. Když uprostřed opakující se vize spatří záhadnou místnost, ví, že ji musí najít. Ze zoufalství vyloupí hernu, opustí rodinu a odletí do New Yorku. Její pouť začíná...