Stánek
Ahmad byl kdysi ve své vlasti, Pákistánu, slavným popovým zpěvákem. Teď prodává v ulicích New Yorku kávu a koblihy v pojízdném stánku a snaží se získat zpět svou důstojnost a lásku svého malého syna. Přesvědčivý portrét emigrace, nenaplněných snů, osamělosti, zoufalství a ztráty naděje, natočený s minimálními prostředky, ale s maximální autenticitou.
Ahmad byl kdysi ve své vlasti, Pákistánu, slavným popovým zpěvákem. Teď prodává v ulicích New Yorku koblihy a kávu v pojízdném stánku a snaží se získat zpět svou důstojnost a lásku svého malého syna. Na krátkou chvíli získá pocit, že má naději změnit svůj život k lepšímu, a že dokonce dokáže ve svém srdci opět najít lásku. Není to však pouze další iluze? Přesvědčivý portrét emigrace, nenaplněných snů, osamění, zoufalství a ztráty naděje, natočený s minimálními prostředky, ale s maximální autenticitou. Skutečně nezávislý film.