Štěstí těch druhých
Život Christiny se prudce změní, když objeví v příkopu u cesty tělo mrtvého dítěte, přejetého bezohledným řidičem, který mu neposkytl pomoc. Neobvykle silný portrét zdánlivě dokonalého a chladného moderního světa, kde nic není tak, jak se na první pohled jeví.