Noc živých mrtvých
Tento mistrovsky sestříhaný klaustrofobický horor, inspirovaný románem Richarda Mathesona Jsem legenda a komiksy nakladatelství EC, si dodnes zachoval svůj význam i schopnost děsit. Film byl Kongresovou knihovnou USA označen za „kulturně významné dílo“ a zařazen do Národního filmového registru.