Chlípnost nade vše
V této rozpustile rouhačské taškařici způsobují úrazy hlavy posedlost sexem, šířící se k nelibosti místních asexuálů jednou poklidnou čtvrtí v Baltimoru. Hrají Tracey Ullmanová, Chris Isaak a Johnny Knoxville v roli libidiózního mesiáše, který slibuje renesexanci.
K velké radosti Johna Waterse jeho poslední dílo odsoudila agentura Catholic News Service a varovala diváky před „nepřetržitým přívalem vulgárního a rouhačského jazyka, okázalé nahoty, sexuálních výjevů, obscénních gest, skatologického humoru, zvrácených sexuálních praktik, glorifikace lehkomyslného přístupu k sexu a svatokrádežných scén“. Film Chlípnost nade vše vychází z premisy, že náhodné úrazy hlavy probouzejí tělesný chtíč. Když upjatá hospodyňka Sylvia (Tracey Ullmanová) ztratí po úderu do hlavy vědomí, probudí se jako neukojitelná nymfomanka a zjistí, že její poklidná baltimorská čtvrť se přímo hemží podobně sexem posedlými jedinci, kteří praktikují své úchylky a uctívají sexuálního léčitele Ray Ray Perkinse (Johnny Knoxville). Ray Ray v roli novodobého mesiáše hledá nový, dosud neznámý sexuální akt, který bude počátkem renesexance.