Americká zbraň
Snadná dostupnost zbraní mladistvým se stala noční můrou americké společnosti. Portréty čtyř protagonistů – svobodné matky, studenta, ředitele školy a majitele obchodu se střelnými zbraněmi (Donald Sutherland) – vytvářejí svědectví o tom, jak tento problém dramaticky zasahuje do života všech Američanů.
Čtyři zdánlivě nesouvisející příběhy a jejich protagonisty (majitele obchodu se střelnými zbraněmi, vynikajícího studenta, svobodnou matku a ředitele školy) spojuje základní téma, traumatizující každodenní život americké společnosti: snadná dostupnost zbraní i pro mladistvé. Média právě připomínají třetí výročí od tragické události, kdy ozbrojený student připravil v nepříčetné palbě o život několik svých spolužáků a pak obrátil pistoli proti sobě. Krutými vzpomínkami tak opět prochází Janet, která se dostala nedobrovolně na obrazovky coby svobodná matka mladistvého vraha. Nyní se bojí o svého mladšího syna Davida, který dospěl do stejného věku jako jeho bratr... K tragickým příběhům matek jiných školních střelců a postižených rodin však zůstává umíněně lhostejný majitel obchodu se střelnými zbraněmi (Donald Sutherland).