Ohňostroj
Obrazoborecký a homoerotický pohled na muže, který sní o námořnících, natočený sedmnáctiletým Angerem během víkendu, kdy rodiče nebyli doma. Anger prohlásil: „V tomto filmu je všechno, co můžu říci o sladkých sedmnácti, americkém námořnictvu, amerických Vánocích a 4. červenci.“