I Ain't Gonna Stand for It
Reportáž o Ericu Claptonovi a jeho skupině. Diváci se mohou těšit na zajímavé dialogy a spoustu skvělé hudby. Tento zpívající kytarista, který patří mezi absolutní světovou špičku rockové kytary, se v rámci celosvětového turné k novému albu Back Home představí letos v létě v Praze i českému publiku.