Ten kluk bude točit
Životní příběh hollywoodského producenta a charizmatického muže Roberta Evanse. Jako šéf produkce studií Paramount Pictures stál za vznikem takových filmů jako Kmotr, Čínská čtvrť či Love Story. Úchvatná koláž filmových a TV záběrů, novinových titulků a obálek časopisů s komentářem samotného dnes více než sedmdesátiletého zlatého hocha Hollywoodu.
Zpět do doby, kdy hollywoodští producenti kouřili doutníky, vedli neuspořádaný soukromý život a byli ochotni vsadit kariéru na jediný film, zve dokumentární snímek zachycující životní příběh jedné z nejpozoruhodnějších postav „továrny na sny“ druhé poloviny minulého století, producenta Roberta Evanse. Po krátké a nepříliš úspěšné herecké kariéře stanul charizmatický muž už ve svých čtyřiatřiceti letech v čele studií Paramount Pictures, která vedl v letech 1966–1974. Bez nadsázky lze říci, že bez Evanse by nevznikly takové filmy jako Kmotr, Čínská čtvrť, Rosemary má děťátko, Love Story nebo Harold a Maud. Někdejší manžel hvězdy Ali MacGrawové však vedle raketového vzestupu okusil i strmý pád. Jako komentář pod úchvatnou koláží filmových a televizních záběrů, bezpočtu rozpohybovaných fotografií, novinových titulků a obálek časopisů vibruje hlas samotného zlatého hocha Hollywoodu, dnes více než sedmdesátiletého.