Ve jménu Boha
Indka Samira pochází z tradiční muslimské rodiny, kde dívce vybírá ženicha rodina. Brzy přišla o otce, místo něho ji láskou a péčí zahrnuje osvícený dědeček, stavící se proti všudypřítomnému a ničivému náboženskému extremismu. Dědečkovou snahou je poskytnout Samiře kvalitní vzdělání, vymanit ji z takovéto společnosti a otevřít jí dveře do světa. Nátlaku rodiny provdat dívku podle zvyklostí co nejdříve však zabránit nedokáže. Přesto se Samiře právě díky dědečkovi podaří vdát za svůj ideál... Dnes, když si neustále vrací chvíle svého krátkého štěstí, klade si otázku, co to bylo vlastně za vítězství nenechat si vnutit cizí vůli. Vybojovala si hezkého, dobře vychovaného, svobodomyslného Anwara, vnuka význačného politika, velkého bojovníka za svobodu. Záhy po velkolepém svatebním obřadu však ženich odjel studovat na sever Indie, aby od něho Samira dostala první dopis až po několika měsících, šokována jeho proměnou...