Doblba!
Černá vánoční komedie o smrti a jiných nehodách s Jaroslavem Duškem a Petrem Čtvrtníčkem v hlavních rolích. Rodině Mukových spadne do klína nečekané dědictví. Náhlá možnost zbohatnutí se stane spouštěcím momentem pro řadu osudových událostí, po nichž nic nebude jako dřív.
Příběh černé vánoční komedie se odehrává v rozvětvené rodině Mukových. Hlavním hrdinou je Karel, chlapík s jednoduchými sny a poněkud stereotypním manželským životem. Jeho bratr Robert je naopak sebevědomý a praktický podnikatel a nejmladší Pavel se stále nemůže rozhodnout, zda najít smysl života v ochraně přírody, nebo v erotických hrátkách se sekretářkami. Krátce před Vánocemi spadne rodině Mukových do klína nečekané dědictví. Náhlá možnost zbohatnutí je spouštěcím momentem pro řadu osudových událostí, které jednotlivé členy rodiny svedou z nastoupených cest nebo nasměrují na cesty úplně jiné. Nic už nebude jako dřív a všichni musí přehodnotit žebříčky životních priorit. Přitom platí, že jakékoliv vaše činy se vám jednou v dobrém či ve zlém zúročí. Film s řadou českých hereckých hvězd patřil k divácky nejúspěšnějším titulům roku 2005.