Krev zmizelého
Výpravné historické drama podle námětu a scénáře Vladimíra Körnera, situované do let 1939 až 1961, vypráví pohnutý příběh matky a dcery, o tragických individuálních osudech, o obětech války, odsunu sudetských Němců, komunistickém režimu, ale také o lásce, milosrdenství a vykoupení.
Výpravné historické drama začíná po vypuknutí 2. světové války. Češka Helga zachrání v německém lazaretu život mladému baltskému šlechtici, který utekl před sovětskou hrozbou do války a byl raněn. Z krátkého milostného sblížení s mladíkem, jenž posléze místo dalšího odchodu na frontu volí dobrovolnou smrt, se narodí dcera Dorli. Po skončení války a odsunu Němců jim 50. a 60. léta přinášejí nová utrpení. Spletitý děj, zahrnující události odehrávající se na podzim a v zimě 1939, na jaře 1945, v létě 1956 a na podzim 1961, se odehrává převážně na moravsko-polském pomezí a vrcholí až v belgickém Kongu. Vedle pohnutého příběhu matky a dcery vypráví snímek o obětech války, brutálním odsunu sudetských Němců a represích komunistického režimu, ale také o lásce, milosrdenství a vykoupení. Po filmu Pramen života – Der Lebensborn je režisérovou druhou společnou prací s významným scenáristou a spisovatelem Vladimírem Körnerem.