Restart
Sylvie neuváženým aprílovým žertíkem způsobí, že ji opustí její přítel Martin. Mladá žena se vydává do ulic, aby zachránila svou lásku. Má na to jediný den… Moderní, vizuálně dynamický snímek je zaostřen na protagonisty pražské klubové kultury, kteří se noc co noc obklopují hlasitou hudbou, alkoholem a stále novými partnery.
Je 1. dubna a Sylvie si neodpustí vyvést aprílový žertík svému příteli Martinovi. Jediná neuváženě pronesená věta však možná změní její život navždy. Sklíčená mladá žena hledá ztraceného Martina, překonává jednu nástrahu osudu za druhou a doufá, že svůj vztah zachrání. Netuší, že se řítí k fatální kolizi… Subjektivně pojaté vyprávění shrnuje hektické události jednoho dne v hrdinčině životě a pokládá sugestivní otázku: Toužili jste někdy začít znovu? Restart je moderní, vizuálně dynamický snímek, zaostřený na protagonisty pražské klubové kultury, kteří se noc co noc obklopují hlasitou hudbou, alkoholem a stále novými partnery. Pojednává o lidech zdánlivě bezstarostných, uvnitř však křehkých, zranitelných a osamělých. Vizuální podoba filmu je dílem debutujícího režiséra Julia Ševčíka a finského kameramana Kasimira Lehta.