Panic je nanic
Hrdiny prázdninové komedie debutujícího režiséra Iva Macharáčka jsou tři šestnáctiletí pražští kluci (Honza, Jirka a Vašek), kteří se rozhodnou, že během léta přijdou o panictví. Vhodnou základnu najdou ve vesničce Lečice na zanedbaném statku, kde jejich šance na úspěch prudce zvýší přítomnost čtveřice místních dívek s podobným cílem, jako mají oni. Zdánlivě jednoduchému sblížení sexuchtivých Pražáků a vstřícných venkovanek však stojí v cestě řada překážek, především místní sveřepý traktorista Dušín... Ve stylu amerických teenagerských komedií natočil Ivo Macharáček oddechovou letní podívanou, která je jako cílovému publiku určena především vrstevníkům hlavních hrdinů. Zábavnost snímku, který nezávazným laděním navazuje na domácí divácký hit Snowboarďáci, zvyšují vložené animované sekvence a spontánní herecké výkony talentovaných neherců v hlavních rolích.