Dva hráči na střídačce
Černá komedie v balkánském stylu je příběhem Chorvata Anteho a Srba Duška. Zase se stali klíčovými hráči, jenže ve hře, která nemá pravidla. Ocitli se, proti své vůli, v roli korunních svědků plukovníka Skoka (hrdiny i zločince v jedné osobě), obžalovaného mezinárodním tribunálem v Haagu...
Chorvat Ante a Srb Duško, hráči „týmu snů“, stáli vždycky proti sobě, jen zájem o volejbal je spojoval. Sport už pověsili na hřebíček. Každý žije jinde a po svém, takže jejich nenadálé shledání je pro oba překvapením. Ty dva svedl dohromady Antiša, sponzor plukovníka Skoka, obviněného mezinárodním tribunálem v Haagu. Plukovník, který je pro některé hrdinou a pro jiné zločincem, je na útěku a beze stop zmizeli i korunní svědci jeho obhajoby – Mato a Joso. Ovšem má-li být Ivan Skoko zproštěn viny, musí někdo vypovídat v jeho prospěch. A tak se Ante s Duškem stanou klíčovými postavami ve hře, v níž jde o život i o velké peníze. Je třeba podotknout, že tato černá komedie v balkánském stylu, se zřetelným politickým podtextem, vznikla dřív, než nenadálá smrt Slobodana Miloševiće rozpoutala názorově velice protichůdné diskuse o smyslu a výsledcích práce haagského soudu. Na národním festivalu v Pule 2005 získal film čtyři Zlaté arény – za scénář, kameru, výpravu a vedlejší ženskou roli.