Ahlaam
Během spojeneckých útoků na Bagdád, dva dny před pádem totalitního režimu Saddáma Husajna, sledujeme osudy tří postav hledajících útočiště i naději v psychiatrické léčebně. Debutující Mohamed Al-Daradji pozoruje válku v Iráku pohledem obyčejných lidí.
Bagdád 2003, dva dny před pádem režimu Saddáma Husajna. Ve vybombardovaných ruinách hledají naději na přežití tři lidé, kteří našli dočasné útočiště v psychiatrické léčebně. Prostřednictvím vzpomínek se seznamujeme s jejich minulým životem. Studentka Ahlaam měla těsně před svatbou, když se stala šokovanou svědkyní zatčení svého snoubence-vojáka. Sama padla za oběť znásilnění skupinkou vojáků... Medhi je z přirozenosti i podstaty své lékařské profese idealista. Profesionál zvyklý pomáhat trpícím lidem se pokouší smířit se s násilím, které vidí všude kolem sebe, i s minulostí svého otce… Ali je pacientem léčebny, bývalým vojákem, který netoužil po ničem jiném než oddaně sloužit své vlasti. Poté, co americké bomby rozprášily jeho jednotku, se z něj stává traumatizovaná troska… Celovečerní debut Mohameda Al-Daradjiho, inspirovaný skutečnými osudy, vidí válku v Iráku pohledem obyčejných lidí.