Rukojmí
Režisér Eldar Gulijev, autor více než patnácti filmů a dokumentů, přibližuje konflikt v Karabachu, který se mezi Ázerbájdžánci a Armény rozpoutal na konci 80. let 20. století, z jiného pohledu. Nedobrovolnými účastníky této války jsou i ženy a děti, jejichž manželé a otcové se stávají rukojmími.