Cesta dovnitř
Než v roce 2000 vzplanula současná krize na Středním východě, mohli Palestinci žijící na okupovaných územích navštívit Izrael, pokud se zúčastnili zvláštního zájezdu autokarem. Tato poutavá road movie sleduje účastníky jednoho takového zájezdu do země, která kdysi byla jejich domovem, a zkoumá nelehký vztah mezi dvěma národy v konfliktu.
Než v roce 2000 vzplanula současná krize na Středním východě, mohli Palestinci žijící na okupovaných územích cestovat do Izraele bez běžného povolení, pokud se zúčastnili zvláštního třídenního poznávacího zájezdu autokarem. Tento poutavý a emocemi nabitý film sleduje účastníky jednoho takového zájezdu do země, která kdysi byla jejich domovem. Vzniká tak bezprostřední, upřímné a občas i optimistické road movie, které nelehký vztah mezi dvěma národy v konfliktu zkoumá očima jednotlivců, jejichž životy jsou poznamenány útlakem, vězněním a smrtí.