Vzpomínáš na Sarajevo
Když v roce 1992 začalo ostřelování Sarajeva, apeloval jeden z důstojníků armády Bosny a Hercegoviny na všechny obyvatele města, kteří mají videokameru, aby „začali filmovat, protože jejich materiál rozhodně ovlivní dění“. Tato kompilace „domácích videí“, podmanivá, děsivá i vtipná zároveň, poskytuje strohá svědectví o odvaze lidí žijících v obležení.
Když v roce 1992 začalo ostřelování Sarajeva, apeloval jeden z důstojníků armády Bosny a Hercegoviny na všechny obyvatele města, kteří mají videokameru, aby „začali filmovat, protože jejich materiál rozhodně ovlivní dění“. Ať už jednali na základě této výzvy, nebo z vnitřní pohnutky, mnozí z těch, kteří vlastnili kameru, se pokusili zachytit atmosféru v obleženém městě. Z jejich záznamů vznikl pozoruhodný film. Tato „domácí videa“, poutavá, děsivá i vtipná zároveň, poskytují strohá svědectví o odvaze lidí, kteří se snaží „normálně“ žít navzdory těžkým podmínkám.