Tento intimní dokument sleduje osudy doktora Riyadha z Bagdádu, otce šesti dětí, obecního doktora a sunnitského volebního kandidáta, a to během šesti měsíců předcházejících volbám v Iráku v roce 2005, které jeden z amerických velitelů označil za „jedno z největších show na světě“. Zároveň poskytuje vhled do situace rozdělené země pod okupací cizí mocnosti.