Čtyři hvězdičky
Francouzská situační komedie, v níž se mladá Pařížanka rozhodne nechat svůj dosavadní život za sebou, odjede na slunnou Riviéru a v luxusním hotelu se chystá užívat zděděných peněz. Brzy však do jejího života vstoupí nevyzpytatelný muž, šarmantní podvodník a světák Stéphane.