Dcera té druhé
Když Maud uvěří, že ve dvanáctileté Zitě rozpoznala své dítě, které jí před dvanácti lety někdo ukradl, neváhá dívce a její svobodné matce Joaně vstoupit do života a pokusit se získat Zitu zpět pro sebe. Mezi oběma ženami a dívkou se postupně vyvíjí složitý vztah a pravda vyplouvá pomalu na povrch.
Maud před dvanácti lety přišla o svoji šestiměsíční dceru, když ji někdo ukradl přímo z kočárku. S touto těžkou ztrátou se nikdy nedokázala vyrovnat, kvůli ní se rozpadlo i její manželství... Maud od té doby vede nevyrovnaný, osamělý, zoufalý život, soustředěný jen na hledání dítěte. Jednoho dne však spatří dvanáctiletou dívku Zitu, která má na břiše přesně stejné znaménko, jaké měla její vlastní dcera. Maud se seznámí s dívkou i s její matkou Joanou a postupně zjišťuje, že okolnosti narození Zity jsou značně podezřelé. Joana totiž v době těhotenství prožívala období těžké drogové závislosti a o porodu a prvních měsících dívčina života dokáže hovořit jen s mlhavou nejasností.