Slepota
Talia od dětství přesvědčovala svou nevidomou sestřenici Ya’ru, že navzdory slepotě vidí víc než ostatní. A vždy pochybující Ya’ra se o tom nakonec smutně přesvědčí, když právě jen ona odhalí motivaci Taliiny napohled nevysvětlitelné sebevraždy.
V tomto psychologickém filmu s postupně odhalovaným tajemstvím jsou hlavními postavami dvě dívky, sestřenice Ya’ra a Talia, které spolu odmalička vyrůstaly. Hrdinkou, jež zde přímo vystupuje, je vlastně jen slepá Ya’ra; o Talii se hned v prvních záběrech dozvíme, že spáchala sebevraždu, o jejíž motivaci nemá nikdo nejmenší tušení. Ya’ra studuje v Americe a teď se vrací domů, aby se kromě pohřbu účastnila také obřadu sedmidenního smutku, drženého celou rodinou za zemřelou. Pod dojmem otřesu ze ztráty nejbližší bytosti a také kvůli jedné náhodně získané závažné informaci začíná však ve svých vzpomínkách na šťastné prožité chvíle s Talií a společné bezstarostné dětství nacházet záhadně temná místa. Ani bolestná tušení ji neodradí od dalšího pátrání, a tak je to nakonec ona, nevidoucí, kdo nalezne důvod dívčina zoufalého činu.