Tři jehly
Film sestává ze tří příběhů (dějištěm je Čína, Kanada a Jižní Afrika), jejichž společným tématem je šíření smrtícího viru HIV spojené s chudobou, nevědomostí a lhostejností, či přímo způsobované nezodpovědností, bezohledností a v případě afrického kontinentu často i slepými pověrami.
V prvním ze tří příběhů, spojených tematikou viru HIV, přijíždí do čínské vesnice mladá žena, údajně s vládním pověřením vyzvat místní obyvatele k dárcovství krve. Když oznámí, že každý odběr bude odměněn pěti dolary, nikdo z chudých venkovanů si nechce tuto jedinečnou příležitost nechat ujít. Brzy poté však mnoho vesničanů těžce onemocní, mnozí umírají a mladá žena spěšně ujíždí... Kanaďan Denys žije se svými rodiči a ze špatné finanční situace pomáhá rodině svým pornoherectvím. Při prohlídkách místo svého krevního vzorku předkládá otcův. Poté, co je odhalen, odhodlá se jeho matka k zoufalému činu... Katolická novicka Clara má za úkol obracet na víru umírající domorodce v Jižní Africe. Uvnitř však cítí, že je třeba pomáhat spíše těm, kteří mají život ještě před sebou a které je především možné od podobně rychlé smrti uchránit.