Liv
Hrdinkou křehkého komorního vyprávění je čtrnáctiletá Liv, která žije po rozchodu rodičů s osamělou matkou a bratrem. I když na Ježíška už dávno nevěří, Vánoce pro ni stále ještě neztratily kouzlo. Dívčiny představy však vážně naruší matčin nápad přizvat k rodinnému stolu i svého milence. Ten se ovšem věkem blíží spíš jejím dětem než jí samotné… Přítomnost cizího muže v lůně rodiny nabízí Liv poprvé v životě možnost otestovat své právě zrozené ženské kouzlo... Vánoční svátky plynou a nejistá sváteční pohoda rychle přerůstá v drama, v němž hlavní role hraje čtveřice velmi překvapených lidí… Talentovaná režisérka Heidi Maria Faisstová citlivě a s ženskou rozvahou rozvíjí čerstvou lekci „realističnosti“, kterou evropské kinematografii udělil dánský manifest Dogma 95.