Cestou necestou
Příběh o krkolomné cestě za uskutečněním dětského snu. Film natočený podle skutečného životního osudu Juana Carlose, devítiletého kriminálníka, zloděje aut a bravurního řidiče. Juan Carlos byl zároveň konzultantem režiséra a během natáčení také „poradcem“ dětského představitele.