Neohlížej se
Intimní portrét jednoho z nejdůležitějších hudebníků naší doby Boba Dylana, natočený během třítýdenního koncertního turné ve Velké Británii na jaře roku 1965.
Snímek Neohlížej se je o šedesátých letech a o člověku, který je pro mnohé jejich ztělesněním. Bob Dylan je mnohem víc než pouhý folkový zpěvák, mnohem víc než básník, jehož poezie je jediná, kterou si někteří lidé pamatují, mnohem víc než mladík připomínající Jacka Kerouaca. Dylan je síla, která nás přenesla z jedné éry do jiné. Jeho slova jsou mnohoznačná, jeho styl se neustále mění a jeho vyhýbání se publicitě je obsedantní, nicméně navzdory všemu on sám zůstává nepřehlédnutelným hlasem moderní doby. Film byl natočen během třítýdenního koncertního turné ve Velké Británii na jaře roku 1965. Spíše než záznam neobvyklého turné je tento dokument intimním portrétem jednoho z nejdůležitějších hudebníků naší doby.