Elektrizující poslední vystoupení Davida Bowieho v roli Ziggyho Stardusta v roce 1973 v londýnském Hammersmith Odeon Theatre. Celovečerní dokument zachycuje charizma jedné z nejneobvyklejších hvězd současné hudební scény.
Elektrizující poslední vystoupení Davida Bowieho v roli Ziggyho Stardusta v roce 1973 v londýnském Hammersmith Odeon Theatre. Celovečerní dokument zachycuje charizma jedné z nejneobvyklejších hvězd současné hudební scény. Jádrem filmu, obohaceného o scény ze zákulisí, je samotný koncert, pozoruhodný také proto, že v něm Bowie podle vlastního vyhlášení naposledy oficiálně vystoupil jako Ziggy Stardust – což si mnozí jeho fanoušci mylně vyložili a považovali koncert za poslední Bowieho vystoupení vůbec. Ve filmu zazní písničky z Bowieho alb Ziggy Stardust, Hunky Dory, Aladdin Sane a dalších včetně songů Ziggy Stardust, Moonage Daydream, Changes, Space Oddity a také coververze hitu Velvet Underground White Light/White Heat. I když zkrácená verze snímku byla v roce 1974 uvedena v televizi, kompletní film se dostal do kinodistribuce až v roce 1983.