Válečná místnost
The War Room neboli Válečná místnost byl název centra prezidentské kampaně Billa Clintona v arkansaském Little Rocku. I když je pro filmaře obvykle zcela nemožné proniknout do takových míst, dokumentaristům D. A . Pennebakerovi a Chris Hegedusové se podařilo získat částečný vstup a natočili tam 35 hodin materiálu. Výsledkem je pohled do zákulisí politické kampaně v moderní době.
War Room neboli Válečná místnost byl název centra prezidentské kampaně Billa Clintona v arkansaském Little Rocku. I když je pro filmaře nebo novináře obecně obvykle zcela nemožné proniknout do takových míst, dokumentaristům D. A. Pennebakerovi a Chris Hegedusové se povedlo získat částečný vstup a natočili tam 35 hodin materiálu. Film se soustřeďuje na dva muže, kteří vedli Clintonovu loď od začátku až do konce. Byli to James Carville, prudký a charizmatický cajun, který vedl kampaň s jižanským šarmem a neochabující vášní, a George Stephanopoulos, duchaplný a pohledný učenec, který s klidem a jistotou neustále mobilizoval své podřízené. The War Room je přesvědčivý a poučný dobrodružný příběh o dvou pozoruhodných mužích a jejich monumentálním úsilí, odhodlanosti a drzosti, které jsou nutné k tomu, aby někdo vedl a vyhrál politickou kampaň v moderní době.