Ahimso, přestaň utíkat
Co se stane, když teenager vidí věci, které ostatní už nevidí? Je šílený, nebo je celý svět slepý? Buddhistický thriller.
Teenager jménem Ahimsa žije neklidný život plný drog a bláznivých kamarádů. Pattaya je naopak dívka z dobré rodiny. Vystudovala medicínu, za přítele má policistu a její život je snad až příliš dokonalý. Jednoho dne začnou Ahimsu pronásledovat vize budoucnosti a ke svému úžasu zjistí, že ho pronásleduje také jeho naštvaná karma neboli osud v podobě mladíka jménem Karma, oblečeného ve sportovním úboru, v teniskách značky Nike a s vlasy obarvenými na rudo! Tehdy Ahimsa potká Pattayu, která se snaží odhalit tajemství jeho záhadných vizí, aniž ví, že ona sama je jejich součástí. Co vlastně Ahimsa vidí? Karmu? Lásku? Nebo obojí? Buddhistický thriller.