Půlnoc, má láska
Osamělý taxikář, pronásledovaný minulostí, se zamiluje do prostitutky, která se bez boje poddává svému osudu. Jeho upřímná snaha zachránit ji se ukáže být zásadní zkouškou. Taxi Driver ve stylu thajského melodramatu.