Sportovec století
V roce 2000 se scházejí odborníci, aby zvolili nizozemského sportovce století. Muže jménem Taeke Jongsma nikdo nezná: vynikl však v nezvyklém sportu – sezení na kůlu – a hlavně v umění změnit se v pravou chvíli z pouhého pozorovatele života v jeho aktéra. Poetická tragikomedie o jednom lidském osudu přerůstá v originální úvahu debutujícího režiséra.