Město létajících slov
Jak dokáže jeden literární klub ovlivnit životy lidí ve světě, který se dnes koří pomíjivým idolům reality show? Třeba tím, jakou nabízí alternativu a možnost sdílet a vytvářet pravé hodnoty… Členové Literárního klubu ze Zvolena vypovídají o svém vztahu k literatuře a o proměnách doby, ve které žijeme.