Jan Křížek, sochy a včely
Středobodem meditativního vyprávění režiséra Martina Řezníčka je téměř zapomenutý česko-francouzský sochař, malíř, výtvarník a včelař Jan Křížek. Svébytný umělec, který je zástupcem výtvarného směru art brut, v roce 1947 spolu s manželkou Jiřinou opustil Československo a tvořil a žil především ve Francii.