Když se cesta klikatí
Pět romských kapel. Špičkoví muzikanti ze čtyř zemí nasedají do maringotky, aby se vydali na šestitýdenní turné po Americe a ohromovali všechny, kteří mají to štěstí je potkat. Předvádějí flamenco, hrají na žestě, cikánské housle i indické nástroje. Výbušné písně a tance jsou oslavou toho nejlepšího z romské kultury. Prostřednictvím jejich umění navštívíme Makedonii, Rumunsko, Indii a Španělsko, setkáme se s jejich rodinami a spatříme, co pro ně v životě znamená hudba. Příběhy, které si muzikanti sdělují mezi představeními, nám umožňují porozumět jejich hudbě, historii a kultuře.