Building Bridges
Film sleduje inspirativní příběh výjimečné skupiny žen, které se rozhodly nechat stranou všechny etnické a náboženské rozdíly, aby se dokázaly lépe vyrovnat s bolestivými ranami bosenského konfliktu. Amira, Sněžana, Ifeta a další členky Občanské iniciativy mostarských žen, sdružení politických aktivistek i obyčejných žen, zahájily iniciativu za překonání etnických a náboženských třenic ve válkou rozdělené zemi. Komentátorkou filmu je bývalá ministryně zahraničí Spojených států Madeline Albrightová, jež je zároveň i předsedkyní neziskové organizace National Democratic Institute for International Affairs (NDI), usilující o upevňování a šíření demokracie ve světě a větší zapojení žen do tohoto procesu.