Olivia
Cesta dlouhou nocí do dne. Olivia žije se svým otcem, který pracuje na jatkách – a protože Olivia procitá hlavně v noci, jejich cesty se míjejí. A pak se jednoho dne otec nevrátí. Zprvu uklidňující herbář drobných životních momentek postupně nabírá zlověstnější kontury, lehkost se proměňuje v tíseň, útulnost střídá sklíčenost – film o mimoběžnosti životů, které vedeme s těmi nejbližšími, si ale vždy udržuje asketickou, unikavou a magickou náladu. Hovoří se zde málo, a když už, tak šeptem, protékající konvice toho ale mnohdy dokáže říct víc než slova. Od Tarrova Turínského koně tu nebyla tak sugestivní scéna pojídaní horkých brambor.