„Jsem někdo jiný.“ Režisér Mark Jenkin je mistrem 16mm filmu – jak to dokazuje mimo jiné scéna bouře na moři – i rukodělnosti všeho druhu. Jeho dosud nejpřístupnější mysteriózní sci-fi sleduje dva cornwallské rybáře (George MacKay a Callum Turner), kteří se dostanou do podivné časové smyčky. Magický film obtěžkaný decentně hororovou náladou je zároveň zneklidňující a příjemný tím, jak soustředěný je na každé gesto, čin, pohyb, zavrzání paluby. Neokázale intenzivní a naprosto suverénní kinematografie, která nelpí na konceptech a nechává věci organicky plynout. Film, v němž je každý záběr nenápadný i obtěžkaný možnými významy.