Bára Basiková
Bára Basiková, ikona české nejen rockové hudby. Jak moc se může lišit její veřejný, médii zkreslený obraz od toho, kým doopravdy je? Odpověď přináší nejnovější časosběrný dokument Heleny Třeštíkové, jejíž empatie společně s obdivuhodnou sebereflexivní otevřeností protagonistky dává vzniknout fascinujícímu portrétu, který v průběhu padesáti let sleduje ženu, jež s neobyčejnou sílou čelí výzvám jak profesního, tak osobního života.