Souffleur
Hoteliér Lucius se musí vyrovnat se ztrátou svého celoživotního díla, svého domova a domova své dcery. Je šance, že by argentinský developer Facundo polevil ve svém odhodlání hotel Intercontinental koupit, zničit… a postavit znovu? Jak odlišit chorobnou obsesi a prostou lidskou připoutanost či nostalgii? Postavy-básně se pohybují v obrazech-básních, prorážejí grafickou plochost plátna ohledávajíce skutečnou hloubku záběrů. Snímek hravě zapojující dokumentární momenty byl původně uveden v sekci Orizzonti na benátském Bienále.