Andrej už nechce zlobit a chce být hodný. Chce strávit léto u babičky, pomáhat jí, a hlavně nepít alkohol, po kterém se mu stává, že vyleze na vysoký strom, ze kterého pak neumí slézt. Jeho plán ale nepočítá s tím, že potká Míšu, do které se tak nějak zamiluje, a pro lásku je někdy třeba bojovat. A to možná i po boku trochu nudného bratrance jménem Peter a ten rád nosí sveter. Léto plné výzev může začít! Debut slovenské režisérky Martiny Buchelové je výkřikem filmařské svobody, plným humoru a formálních i scenáristických nápadů. Pojďme si užít léto tak, jako by nám znovu bylo -náct.