Volklore
Folklor je víc než tradicionalistické pomrkávání směrem ke krojům. Folklor je Met Gala, folklor je pálení moreny, folklor je konzumace aspiku. Až bezuzdně dovádivý, ale myšlenkově sevřený film parafrázuje jazykem TikToku i kapely Čokovoko influencerské blábolení, na moodboardu jsou připnuty povrchnost i nekonečná fantazie. ADHD legranda, kterou nepodpořila Obuv Leda.