Rosa, sama režisérka Rosa Friedrich, se o porno nikdy nijak zvlášť nezajímala, a to až do chvíle, než ji oslovil kamarád Timo, že by si rád v erotickém filmu zahrál. A ona souhlasí, že mu s natáčením pomůže. Čím více se ale blíží termín natáčení, tím více roste i Timův stud a pochybnosti o tom, zda se chce vůbec do projektu pouštět. Jeho obličej je tedy nahrazen pomocí umělé inteligence a Rosa, společně s dominou, třemi trans ženami, food-porno výtvarnicí, sexuální koučkou a dalšími protagonisty pokračují v natáčení dál. Hravý pohled na porno, které může být na míle vzdálené od odosobněného všudypřítomného průmyslu a jehož součástí mohou být i emoce, pochybnosti a jedinečnost každého jednoho těla a prožitku.