Údolí úsměvů
Kdybychom se mohli zbavit veškeré své bolesti, byli bychom to stále ještě my? Zničený, traumatizovaný hlavní hrdina přijíždí vyučovat na malém gymnáziu v podhorském městečku, kde jsou všichni až podezřele šťastní. Jak se ukáže, je to díky patnáctiletému Matteovi a jeho nadpřirozenému daru. Kostra žánrového snímku, který v intenzitě hudby a obrazů odkazuje k tradici žánru giallo, umožňuje autorovi alegorickým způsobem pojednat témata ztráty, otcovství, dospívání nebo svobody jednotlivce vůči kolektivu. Snímek měl světovou premiéru na festivalu v Benátkách.